Ze geloven dat service beter kan. Met de focus op de mens, en door optimaal gebruik te maken van techniek. In deze podcastserie delen ze ervaringen, best practices, veelgemaakte fouten en hun visie op servicevraagstukken.
Boinc helpt organisaties met service gerelateerde vraagstukken en uitdagingen. Van het opbouwen van nieuwe operaties tot het optimaliseren van een bestaande servicedesk.
Ze geloven dat service beter kan. Met de focus op de mens, en door optimaal gebruik te maken van techniek. In deze podcastserie delen ze ervaringen, best practices, veelgemaakte fouten en hun visie op servicevraagstukken.
Diensten onder de aandacht
Een podcast is een mooie manier om jouw doelgroep te informeren over de diensten die jij aanbiedt. Boinc presenteert hun dienstenpalet aan de hand van sprekende voorbeelden uit het werkveld.
Wie is Boinc?
Een belangrijk onderdeel voor Boinc is ook het via de podcast kennis laten maken met de mensen achter het bedrijf. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en dat is duidelijk hoorbaar!
Thought leadership
Er zijn genoeg bedrijven die zich bezighouden met verbeteringen op het gebied van klantenservice. Maar als je het compleet anders doet dan de al bestaande bedrijven dan mag dat worden gehoord. Boinc deelt in iedere aflevering een deel van hun unieke visie én oplossing.
Boinc heeft vier kernwaarden die omschrijven hoe ze met elkaar maar ook met klanten omgaan:
Aan de hand van deze waarden helpen ze je met elk element van jouw servicedesk.
Benieuwd of ze ook iets voor jou kan betekenen? Check dan de website!
Of het nu gaat om het versterken van de merkbeleving, het op een andere manier benaderen van je doelgroep of je profileren als expert in jouw vakgebied. Een podcast is een (kosten)effectieve manier om je doelen te bereiken. Lijkt het jou leuk om de mogelijkheden te verkennen? Neem dan contact op!
© De Podcastschuur 2024